beyza000 Bestiron kullandım 4 ay kadar kabızlık olmadı ama bebeğimin dişinde siyah leke yaptı oceana geçtim o da kabızlık yapmadı leke de yapmıyor
Gamzelit 1kuzuannesi valla doktoruna sor istersen canım ben ocean kullanıyorum 4 ayda 8 damla yada 6 damla kullanıyordum ama kilo bazında miktar belirliyor doktorlar 6.ayında 8200 kg idi 16 damla yaptı bi anda mesela o yüzden doktorla grüş