Bebeğimi 9 buçuk 10 gibi yatırdım 1 buçukta kendim kaldırdım emzirdim altını falan değiştirdim 2 buçuk gibiydi yatağına koydum uyur diye ama 4 e kadar hiç uyumadı tekrar emzirdim öyle zar zor uyuttum yerine koydum sabah 9 a geliyordu ben kaldırdım bu kadar uyuması normal mi acaba gündüz bu kadar uzun uyumuyor ama gece ilk uykumuz uzundu sonra kendisi kalkardı 2 saatte bir 1 saatte bir falan dün akşam bi çok uyudu anlamadım ağlamıyordu ama gözü kapalı şekilde mızırdanıyordu sabah uykusunda sabah kaldırdığımdan beri uyanıktı 2 saat oluyor yeni uyuttum