Merhaba sevgili anneler.
Bebeğim 4,5 aylık. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilosu ve boy gelişimi gayet iyi. Yalnız kaka yapma sıklığımız çok düşük. Anne sütü alan bebeklerde bu durumun normal olduğunun bilincindeyim, ama yine de kafamda sorular olmasına engel olamıyorum. Haftada 1 kaka yapıyor neredeyse. Acaba yeterli miktarda süt almadığı için mi az kaka yapıyor? Beynim nedense böyle düşünmek istiyor. İç güdüsel belki de. Sanki çok doysa vücut ihtiyacı olmayanı dışarı atacağı için daha düzenli kaka yapar, ama şu an az süt emdiği için emdiği sütün hepsini sindirmeye çalışıyormuş gibi hissediyorum. Belki de doğru değildir. Sizlerde durum nasıl?