Kızlar merhaba size danışmak istediğim bir konu var bebegimi yanıma aldığımda uyku saatleri daha düzenli daha rahat ve daha iyi uyuyor kendi yataginda bu kadar uyumuyor acaba uyku arkadaşı kullanınız var mı uyku arkadaşı yataginda yattığında uyumasını kolaylaştırıyor mu bide bebegim 3 aylik ne zaman kullanmaya basladiniz siz