Bi tanesini (verem) omzundan yapıyor. Eğer şişerse, kızarırsa müdahale etmeyin dendi. Diğerleri de boğmaca ve zatürre olması lazım ama biri karma diye geçiyor. Biri bi bacaktan diğeri öteki bacaktan yapılıyor. Boğmaca canlı aşıymış isterseniz rotayla aynı anda yapalım dediler. 3 gün banyo ettirmek yasak ateşi çıkarsa 1 cay kaşığı calpol verin dediler ama şükür ateşi hiç çıkmadı ama gece pek uyumadı aşı huzursuzluğu oldu. Unutmadan da sadece bacaktan yaptığı son aşı çok yakıcıymış ağlar telaş yapmayın dedi şükür öyle çok da ağlamadı sustu hemen kucağa alınca 🙏