yavruaslanlar valla annem yaptığında bende şaşırmıstım karınca duasını ben bereket duası olarak bilirim. Her defasında denedi geçti. Bnm evim dede çıktı gitti. Bahçeye ve duvarını inanılmaz bir şekilde sarmıstı gitti.
Arkadaşta cıktı okuduk geçti. Bir 10 dk yarım saat içinde kalmıyorlar hepsi ortalıktan çekiliyor. İçten gelerek inanarak okuyup. Allah’tan istiyorsun sonuçta. 2 sefer oku. Sonra işine Gğücüne koyul. Fazla uzun bir dua değil zaten