[silindi] Size tek tavsiyem çok naif yetiştirmeyin. Benim yeğenimi kardeşim öyle yetiştirdi şu an çok çok pişman. Hep güzellikle ve konuşularak her şeyin çözüleceğini öğretti ama insanlar evde canavar yetiştiriyor maalesef. O yüzden yeğenim kreşte de çok dayak yedi, akran zorbalığına uğradı, şu an ilkokul birinci sınıfta, yine aynı dayak yiyor ve asla karşılık vermiyor maalesef. Kardeşim ve enişten artık bıktı bu durumdan, şimdi en azından kendini savunmayı öğrensin diye dövüş sporuna gönderiyorlar. Çünkü hakkını savunamıyor, insanlar naifliği eziklik olarak görüyorlar.