3cocukluananingunlugu gizememre bende dün götürdüm çok memnun kaldım. Geçiştirmeden güzel muayene etti. nazenin3737
gizememre 3cocukluananingunlugu evet kızım ortalığı yırttı ağladı o kadar iyiydi ki sakinleştirdi çok naifti
gizememre nazenin3737 yok başka doktorlara da gittim memnun kalmadım ama en iyisi bu kadındı bundan sonra hep buna gitmeyi düşünüyorum