meliiii hayır bizim 2 aylıkken başladı hemen diyete başladık önce süt süt ürünlerini komple hayatımdan çıkardım paketli gıdalarda dahil kaçak olmaması için sonra geçmedi bu sefer yumurtayı da çıkardık sonra hala geçmeyince kuruyemişleride çıkardık tamamen düzeldi 2 buçuk aydır diyetteyim doktor şuan diyeti açtı süt süt ürünlerine dün ilk defa fırınlanmış yedim çok şükür sıkıntı yok gibi yavaş yavaş açıyoruz bakalım inşallah bitmiştir sizinkide çok kısa sürede düzelir