myprincess1 Kızlar hamile olduğunuzu öğrendiğinizde bebeğinize ilk ne aldınıızz? Ben unisex kıyafetler almıştım ,🐣🐣
Gokturkmom myprincess1 Unisex 5li hastane çıkışı almıştım.Bebeğimi öğrendiğim an erkek olacağına emindim aslında elim hep mavili şeylere gidiyordu 😅
alitahamoms myprincess1 bej rengi tulum ve şapka takımı almıştım bir çift de çorap🥹 bir tane de peluş hırka yine bej rengi 🥰 Neden bej çünkü unisex bir renk diye ama erkek olacağını ilk günden beri hissetmiştim 😂 aldıklarımı da büyük almışım 6.ayda anca giymişti çocuk😁
myprincess1 Gokturkmom evet benimde aldıklarımdan biriydii koalalıydı hatta patikleri çıngıraklı 🥺🥺 şimdi bir ayda o kadar büyüdü ki olmuyor
helinmihra Eşimle ilk tanıştığımızda zaman ilerledikçe sonra bebek mağazasına gidip patik ve toka almıştık, ikimiz de kiz bebek istiyorduk tek hayalimiz bir kızımızın olmasıydı 4 yıl önce aldığımız patigi ve tokayi 9 aydır kullanmak nasip oldu çok şükür 🥰
TulayGeriDon myprincess1 unisex kahverengi zıbın ve patik aldım. Cinsiyet bekli olduktan sonra alışverişe başladım Şampuan deterjan bebe yağı kişisel bakımları önceden almıştım ama
myprincess1 Dedektifgadget gerçekten en kullanışlı kıyafet boydan çıtçıtlı olanlar özellikle bez alırken büyük kolaylık