aspanda Merhaba kızlarrr adetimin 4. Günü 1 pedi doldurmayan bir kanamam oldu normalde 8 gün dolu dolu olurum. İlk hamileliğimde yerleşme kanı bile görmemiştim. Ara ara kramp ve miğde bulantısı oluyor.
smysasu aspanda merhaba olacağını sanmıyorum eğer hamile olsaydınız hiç adet görmezdiniz ya da kahverengi lekelenme şeklinde olurdu o da zaten yerleşme kanaması oluyor 😊 istiyorsanız eğer en kısa zamanda hayırlısıyla versin inşallah Rabbim🙈