13 aylık oğlum var çok hırçın bir çocuk doğduğu günden beri beni çok yorar çok ağlar herkes derdi büyüsün rahat edersin yok arkadaş gittikçe bu çocuk durmuyor çok aşırı hareketli bugün davetteydik dedik bugün bi enerjisini atsın rahat etsin saatlerce oynadı yarısında ağlıyor yarısında bağırıyor öyle oturup sessiz oynamak da yok gören herkes der Allah yardımcın olsun gündüz evde değilsem gündüz uykusunu da yapmaz sürekli böyle bir ağlayıp içerisinde o kadar oynadı yoruldu uyuttum kendisini uyutalı belli 3-4 defadır yine kalkıyor ağlıyor bu çocuk ne istiyor ben çok yoruldum artık herkesin bebeği var herkes bir şekilde yoruluyor tamam ama bu çok başka bir şey ya çevreme bakıyorum onun kadar bebekler hiç böyle değiller hep mutsuz hep ağlamaklı bu son 1 yıldır ömrümden ömür gitti ya kendimi çok yorgun bıkmış hissediyorum artık tahammül seviyem kalmadı