Apar topar çıkarken olabilecek en rahat ince eşofman takımıyla gittim. Zaten orda ebeler hastane kıyafeti verdiler, doğum onunla gerçekleşti. Yanıma da bi tane tam boy kısa kollu gecelik ve üzerine uzun kol ince bi sabahlık, iki tane de kısa kollu pijama takımı ince yine. Aynı sabahlıkla kullandım. Eve dönüş için müslin bi elbise almıştım onu giyindim pratikten. Yanıma 2-3 atlet 2-3 kalın çorap almıştım nolur nolmaz diye. Ama inan hiç giymedim onları 😂😂