İyi geceler hanımlar kızım 13 aylık 5-6 aydan sonra pişik olmaya başladı halen pamuk kullandığım halde sleepy natural bezi kullandım aşırı kötü bir bez büyük çişini yaptığında kuruyup kalıyor hemen kızarmış oluyor hiç memnun değilim açıkçası bez değiştirmeye de çok korkuyorum birdaha pişik olur diye lütfen önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum💓