2,5 ay önce oğlumu sünnet ettirdik doktor gömüklük olabilir masaj yapacaksın demişti yaralıyken de canı çok yandığı için pek yapmadım 15 günlük olunca kontrole götürdük doktor normal dedi ama baya gömüldü bugün başka bir dr a gittik krem verdi 1,5 ay süreceğim normale dönmezse tekrar sünnet olacakmış çok moralim bozuldu hiç böyle olan oldu mı yazar mısınız