Alisinannesi2112 Kızlar iştah şurubu kulanıyoruz zar zor yediriyorum 3 aydır 10 kilonun üstüne çıkamadık verdi hataa onu geri aldırdım çok şükür doktor doktor gezdim kilosuna normal deyip geçiyolar ama sizinkiler kilo alıyomu benmi fazla evham yapıyorum
Yellowdaisy Aynı durumdayız 14 aylık ve 10 kg yemek yedirmek çok zor kendimi iyi bir anne gibi hissetmiyorum Bazen neler yapıyorum ama olmuyor