Lumisare kızlar biz bu hafta şehir dışına çıkacaz eşimin ailesinin yanına ama kızım (6aylık)asla kendi evimiz dışında bir yerde durmuyor kesintisiz ağlıyor uyumuyor eşimin ailesinde de 2 hafta kalacaz bayram olduğu için görümcem çocukları vs. de gitmiş kalabalık ortam olacak kızımı nasıl sakinleştirebilirim alışmasına yardımcı olabilirim tecrübeli anneler help🥲
metahan-1 Lumisare bende aylarca çektim bu durumu , durmazsa ayrı bir odada kalın ben Annemlerde kalmayıp geri dönerdim şimdi 2,5 yaşında ara ara ağliyor 45 dk lık yolu geri geliyorum evime, napim çocuğumdan değerli değil
ZeydsMom Lumisare yaa evet yabancilama donemi falan benimki de baska yerde uyumak kalmak istemezdi aglardi eve gelince anca sakinlerdi. Henuz minik zaten. 1 yasina az kalmisti bu artik baya azalmisti. Sevdiyi oyuncak falan varsa onu gotur
kahvekolik_ Evdeki kullandiginiz yastik, yorgani goturun yani evinizin kokusunu hissetircek bir esya yardimci olabilir
dayes Lumisare geçti ama büyüdükçe geçti sosyalleştikçe insanlarla eğlendikçe işte bir yaşına yaklaşmıştı. Ama hâlâ başka yerde doğru düzgün uyumaz 2 yaşında bu arada. İnsan nefreti azaldı artık aynı ortamda bulunuyor da yerini yadırgar hanımefendi 😂
Lumisare metahan-1 annemlere gittim 2 defa 2 saatlik yol aynı gün geri döndüm mecbur ama bu şehirdışı olduğu için dönme şansım yok
Lumisare dayes 😂😂 benimki de öyle biri bize gelse benim kucağımda olduğu sürece gülücük saçar kucak değişince kıyamet kopar
dayes Lumisare Ay kucakta durması iyiymiş benim kızım bir ara eve de insan istemiyordu bu çok uzun sürmedi ama atak mıydı tutak mıydı artık ne dönemiydi bilmiyorum yaptı bir ara 😂
Lumisare dayes çok şükür öyle bir şey olmadı 😂😂 bakalım 6 aylık şu an kızım umarım en kolay şekilde alışır kucakta durmasına bile razıyım yeterki ağlama krizine girmesin 😂
dayes Lumisare alışacağını düşünüyorum ben ya, ilk günler rica edersiniz pek üzerine gitmesin kimse. Sonraki günler alışır bence. İyi tatiller şimdiden 🌸
Lumisare ZeydsMom çıngırağı var bir tane onu çok seviyor onu götürürüm ana kucağını alcam sanırım birde
lAmMelodi Lumisare Normalde tv telefon vermem ama o an bakkal amca falan koyuyorum sakinleşince kapatıyorum başka çarem kalmıyor.Yada kucagima alıp uzaklaştırıyorum sakin yere götürüyorum.
Muallaaa Lumisare bnm kızım 4 aylık onda aynı Eve fazladan bir kaç kişi gelmesn illaki odaya geçip yalnız olacağız
Lumisare etkafa evet yabancılıyor kendi güvenli alanı olmadığı için de huzursuzlaşıyor ama mecbur alıştırmam lazım normalde götürmüyorum bir yere şu an mecburum