aryabebek473_ Kızlar bebeğim bu aralar gece çok uyanır oldu sütünü de içiyor doyuyor acaba diş yüzünden mi tetagil veriyorum sanki fayda etmedi gibi ağrı kesici şurup versem olur mu ? Hiç ilaç taraftarı değilim ama
kahvekolik_ Dis, gaz veya uyku gerilmesi olabilir canim. Benim bebegim asiri cok huysuz oldugunda, yani farkinda oluyorum bi yeri rahatsiz veya uyku gerilmesi yasiyor, agri kesici veriyorum sonra rahat uyuyor.