Asyamomy19 3 ay kullandım gölden goat çok güzel kılo aldırıyor ama asırı kabiz yaptı dediğiniz gibi doktora götürdüm doktor mamayı değis dedi ben şuan bebivita kullanıyorum memnunum kabız yapmıyor oğlum 6 aylık 2 aydır devam ediyoruz sizin bebeğinize iyi gelir mı bilemiyorum canım her bebek farklı aptamıl kullandım kılo aldırmadı bebelac aldım kustu şuan en iyisi bebivita bizim için