manzaramistanbul Doga_sever şimdi şöyleki ben rahat şekilde dışkı çıkaramıyorum yani böyle içten bir şişlik tarzı bişey var dışkılamaya engel oluyor hatta bazen parmak kullanma durumunda bile kalabiliyorum internetten çok araştırdım en son dissinerjik dıskılama diye bir şey varmış tanımı kendim koydum doktor söylemedi ama orada yazanların aynısı bende var sizde bir gpogleye yazın.
esraa_20 manzaramistanbul bağırsaklarınız ile alakalı bir sıkıntı olabilir eşimde öyle kefir içtiğinde çok daha rahat oluyor probiyotikli şeyler tüketirseniz iyi gelir Aslında ve mutlaka doktora gidin bağıraaklarımız vücudumuzun ikinci beyni inşallah bir sıkıntı çıkmaz ama ihmal etmeyin lütfen
manzaramistanbul ZeydsMom hemoroid fam olarak ne oluyor bagırsak içinde şişlik fıtık tarzı bişey mi çünkü benim de bagırsak yolumda engel var bunu hissedebiliyorum dıştan değil ama içten bir şişlik var
ZeydsMom manzaramistanbul sislikler oluyor evet disarida da oluyor ama iceride de olani var. Fitik degilde duz bagirsagin disa cikmasi.
ZeydsMom melmer hicbirsey yasiyoruz bi sekilde fitille gidiyor parmakla geri iterim falan boyle iste. Ameliyat olmayacagim cunku geri cikma ihtimali var dedi doktor. Ondan bide ameliyat olup cikarsa deliririm iyice. Kabiz ve ishal olmadigim surece sakin . Agriniz varsa buyuk ihtimal disari cikmjstir top gibi sismistir varmi yikaninca oyle sey popoda ? Evreleri var bununda. Ben mesela parmakla itiyorum geri gidiyor 3 cu evredeyim.
hazelvemeyra melmer benimde 10 günlük kızım var 5 gün önce kabız oldum zorladım sanırım makat çatlağı oldu o kadar zor günler geçirdim ki bugün sezeryan sonrası kontrolüm vardı doktoruma dedim makat çatlağım var ve kabızlığım var dedim şurup ve 2 krem verdi. Evde de fito krem vardı onu sürüyordum 2 gündür zaten rahatlatıyor oda bakalım şurubun etkisi 2-3 güne gelirmiş geçer inşallah. Bugün daha rahatım ama fito krem baya iyi geldi yangını da alıyo çıkışıda kolaylaştırıyor deneyin sizde. En kısa sürede de gidin doktora bu dert çekilmez vala
melmer ZeydsMom valla agrı olmasında şişlik önemli degil. İlk başta mı agrı oluyor ilk çıkınca sonra geciyor mu agrı bu önemli çok psikolojimi bozdu bebegim küçük kabız oldum bi anda çıktı
cansucaz Gebelikte kabızlığa yapacağınız bikaç şey var. Onlar da yürüyüş, zeytinyağı, lifli şeyler yedikten sonra bol su içmek. Mesela muz yediniz 10 dk sonra yavaş yavaş yudum yudum su için. Bu sizi çıkaracaktır.
ZeydsMom melmer sislik cikinca disari agrisi oluyor o agrini veren sislik. Catlak veriyor bazen o da acitabilir. Eger disari cikmissa onu geri itin fitil kullanin papatyali fitiller oluyor turkiyede var mi yok mu bilmiyorum
melmer hazelvemeyra çatlagı bilmiyorum ama hemoroid düşmanın başına vermesin kremler fayda etmedi kabızım hala bide paikolojim gitti iyice
melmer hazelvemeyra gittim gitnezmiyim sinirlerim çok bozuk hep yediklerimize dikkat edicez ya kabız olursak korkusu bebeğim küçük psikolojim gitti
hazelvemeyra melmer çatlak ta yaparken sanki içini cam kırıkları yırtıyo gibi acıtıyo ona çatlak diyo o da çok zor. Sıcak suya oturun o rahatlatıyor baya
melmer ZeydsMom geciyormu zamanla tedavi oluyorum kabız olma dedi dr ama gececekmi acı bitecekmi umut lazım
hazelvemeyra melmer bende fito krem sürüyorum çok şükür bugün fark ettim artık acımıyordu yinede sürmeye devam ediyorum kabızşık içinde doktorun verdiği şurubu içiyorum kuru meyvelerden yaptığım süt artırıcı hoşaftan aç karna içiyorum sabahları kabızlığada iyi gelir belki diye çok zor durumda kalırsam bi kaşık zeytinyağı içiyorum bu döngüde devam ediyorum şuanlık bakalım
josephine_ manzaramistanbul genelde günde 1 kez çıkılması gerekiyor diye biliyorum sizin 10 günde 3 defa çok az doktora görünmekte fayda var bağırsak sağlığı önemli…