kuzeyinannesi06 Merhaba bildiğim kadarıyla aktarım yapıyım bu arada benim eşiminde son yaşındıydı ankaraya mülakatlara gidiyor ilk olarak spor a giriyor spordan sonra sözlü mülakata giriyor ilk önce kendini tanıtılması isteniyor sonra sorular soruyor artık kaç soru sorcakları onlara kalmış 😂genelde 2 3 soruyolar benim eşime Atatürkün köpeğinin ismini Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu kimdir?
Türkiye’nin coğrafi konumu ve komşuları hakkında bilgi verebilir misiniz? bu gibi sorular sorulmuş cevabı bildiklerine cevabı verip bilmediğinde bu konu hakkında bir fikrim yok diyerek sözü bitirmiş bu arada herkese soruda sormayabiliyorlarmış spor falan iyi geçerse eşimin dediği kadarıyla orda tanıştığı bi kaç kişiye hiç soru sormamışlar mülakattan hemen sonra zaten ekranlarda belli oluyormuş kalıp kalmadığı sonrasında heyete giriyor heyetten de geçerse eğitime çağrılıyor bu arada çoğu da sağlıktan kalıyor hayırlısı tabi sağlık raporundan sonra 3 ay sonrası bransı ve eğitim yeri belli oluyor bize piyade hudut çıktı eğitm yeride sivasa gitti komando çıkarsa genelde ıspartaya gidiyolar eğitime eğitimde tam 3 ay sürüyor ve eğitime girdiği gibi maaşı işliyor tabiki ilk ay hoşgeldin parası ile 80 85 civarı alıyor diğer 2 ve 3 aylarda da 50 58 arası maaş yatıyor eğitimler zor ve ağır geçiyormuş haftada 1 gün çarşı izni oluyor ama bazı yerlerde cumartesi pazarda çıkılabiliyormuş tamamen şans yine eşiniz ne mezunu meslek mezunu vs ise güzel brans çıkar şuan da eşimin eğitimden gelmesine 3 gün var bugün tercihler yapılcak yarında büyük ihtimal açıklanır ama tercihlerde hep doğu var ve beni götürme olasılığı çok düşük bu şekilde özet geçtim inş yardımcı olmuşumdur 🙏🏻