Kızlar uyuyamıyorum 11 aylım oğlum sabahları uyandığımızda hep sızardı bezden . Gece 280 cc mama içer uyur sabah sızar yada sızacak kadar dolardı 3 gün oldu dikkatim çekti hiç dolmuyor diycek kadar çiş yok azcıcık var. Doktora kesin götüreceğim ama kalbime sıkıntı oturdu böbrek yetmezliği felan geldi töbe töbeee allahımsen koru yarabbimm içimi sıkıntı bastı ya. Gün içindede çişi azaldı . Sıvı alımı aynı ama . Of kızlar başına gelen var mı