Kızlar selam oğlum 3,5 aylık normalde 1,5 aydır yaklaşık kundak yaparak uyutuyorum oğlumu kendi kendine uyur pışpış sesiyle bende yanında uzanırım. Çok sakin bir çocuk ağladığını nadir görmüşümdür. Ancak 5,6 gündür koyduğumda yere ağlıyor uykuya dalmaları zorlaştı. Aşırı salyası var. Bir yeri ağırıyor diye düşünmeye başladım acaba diş çıkartıyor olabilir mi ? Sizlerde durum nasıl ne zaman ilk dişini çıkardı bebekleriniz.