Ya kızlar oğlum 3 yaşnda. Bi oda oyuncak var küçüklükten hep oyunlar oymayarak kitap okuyarak boyama yaparak yani yapılacak olan ne varsa hepsini yaparak büyüttüm ilgili bir anneydim. Ama şuan hiçbirşey ile oynamıyor evdeki eşyalara dadandı. Makinalar, dolaplar i. Kardeşinin gardrop çekmecesini boşaltıp makinaya dolduruyor ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sizde durumlar nedir ? Ben kreş arıyorum artık bi yandan