Herşeyi benimle yapmak istiyor bi saniye yanımdan ayrılmıyor önceden kendi başına oyun kurardı artık sıfır sürekli benimle oynamak istiyor babasıyla bile oynamıyor eğer ben yanındaysam çok bunaldım hiç bir iş yapamıyorum onunla. Var mı tavsiyeniz nasıl gelecek ne zaman kendi kendine oynayacak