Kızlar benim gibi olan varmı çok merak ediyorum hep bi enfeksiyon sarı akintım var.yada mantar oluyorum yapiskan uzayan bisey geliyor.mantar oluyor bu heralde.ama idrarimi yaparken yanma kaşınti vs.yok sadece akıntim var.dr.gidiyorum ilac fitil veriyor gecerse oyle geçiyor sonra gine.hpv den şüphelendim test verdim negatif.nornal rutin muamenide ara sira olurum.neden böyle anlamıyorum.temzimdirde iç camsirima vs.dk.ederjm. nioli yagi kullanmdim bi ara o sıra olmadı akintim bi ara biraktim gene basladi.