merhaba kızım 2 yaşında iki gündür ateşi 39-41 arası evde kendi imkanlarımızla düşürdük hep bugün de sabahtan beri özel bölgesini tutup acıyor acıyor diyip ağlıyor bezini çıkartırmak istiyor internetten baktım idrar yolu enfeksiyonu olduğunu düşünüyorum ateş kusma vs yapar mı nasıl geçer yaşayan var mı daha önce