1prensesannesi__ Kuzularinanasi yok ya belki de salcadan olmuştur bi arkadaş salcadan olabilir demis biber salçası da vardı içinde yarin yedirmjcrm bakalım duruma göre bakcam takip etcem 🥲
bestber Bizde cok fena olmustuk yaralar cıkmaya baslamıstı artık bütün kremleri denedim mustela, hametan, tyrosd, fito, arko hic biri gecirmedi zeytinyagını cezvede yakıp soguduktan sonra pamukla sürdüm 2 güne gecti
neslihanada Travazol çok iyi geçiriyor birde sudocremi böle pişikli bölgeye tabaka halinde sürüncede hemen geçiyor deneyin hangisi varsa elinizde
1prensesannesi__ neslihanada denerim geçmezse cnm sudocrem var hametan bide trosyd di sanırım diğer kremimjz
uykusuzanne__ 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun canım benim kızımda ara ara öyle pişik oluyor önce güzelce ılık suyla yıka sonra da bolca bepanthol pişik kremi sür hemen geçiriyor
1prensesannesi__ uykusuzanne__ teşekkür ederim cnm inşallah geçer yaa çok üzüldüm öyle görünce kızımı ilk defa bu derecede oldu 😔
myavocado 1prensesannesi__ çarşafın altına bir kaç kat alt açma bezi sıvı geçirmez bir şeyler serin, çünkü normalde beze yapıyorsa açıkken de yapar, sık sık da kontrol edin ki ıslak kalmasın. Elbette islatirsa hemen soyun çarşaf v.s. değiştirin. Ya da pisik kremi vardir illa ki bolca sürüp, bez ile arasına temizleme.pamuklarindan filan koysanız, gevşek baglasaniz bezi belki yapılabilir mi bu şekilde
1prensesannesi__ myavocado alez serdim altına bizimkinden büyük katladim serdim islatinca komple değiştirip dediğiniz gibi yapcam temizleme pamuğu var krem sürüp pamuğu koyarım gevşek bağlarım bezini de bakalım teşekkür ediyorum 🌸🙏
Milkmama 1prensesannesi__ bezleyin az havalansa yeterli günde bir kaç defa bir de yine günde bir kaç defa yıkayın sabunlu su ile ve mutlaka eczaneden Trosyd pişik kremi alın çinko bazlıdır diğer hersey fasasiso 2. Gün farkı görüyorsun bana dua edersin bi tek bu geçirdi benim kızımı
myavocado 1prensesannesi__ iyi yapmışsınız, yatağa geçerse kurutmak zor. rica ederim 😔 inşallah hemencik geçer çok çok geçmiş olsun 🙏🏼
tugcenurparto 1prensesannesi__ çok geçmiş olsun, benim oğlum da ilk ek gıdaya geçtiği zaman çok kötü pişik olmuştu poposunun yarısına kadar kıpkırmızıydı ve kanıyordu. Doktora danışmadan önce kantaron yağı sürdüm o baya iyi geldi. Daha sonra doktorumun söylemesiyle hamazing ve trosdy krem kullandım hemen geçti. Özellikle trosdy pişiklerde çok çok iyi.
1prensesannesi__ tugcenurparto evet bu 2 kremi de duymuştum hametanda iyi geliyor onlari uyguluyorum biraz geçmiş gün içinde de inşallah tamamen geçer 🙏
eslemomss Geçen ay bizimki çok kötü ishal oldu pişik yapmıştı resmen yanıyordu derisi soyuldu diyebilirim iyi gelen tek şey sudocrem oldu 2 günde toparladı düzenli her bez açışımda sürdüm
3erkekannesi__ 1prensesannesi__ terramycin sür hatta evinde eksik etme herşeye çok çok iyi geliyor bir günde geçiyor göz merhemi diye geçiyor ama tuhaf bi şekilde yaraları çok çabuk iyileştiriyor ikizlerimi sünnet ettirdiğimde doktor önermişti pişik için bi arkadaşım oğluna kullanmıştı mucizevi bişey dua edeceksin bak dene
1prensesannesi__ 3erkekannesi__ o krem birçok şeye iyi geliyor ya ama göz kremi olduğunu bilmiyordum ilk defa duydum
mondecaidensecmeler 1prensesannesi__ ıslak mendille değilde ıslak pamukla sılin, açık tutun biraz kuru kalsın ardından hematen sürün bunu birkaç gün yapın duzelir inşallah.
1prensesannesi__ mondecaidensecmeler öyle yapcam gunduzde bi duş aldircam komple inşallah geçer tamamen kısa sürede