gulkara1 bende de yeni doğum yaptığımda çıktı, sonra kendiliğinden geçti. Sanırım ordaki bezlerin şişmesinden kaynaklanıyor. Hiç bir şey yapmadım, mastit değil koltuk altımda çıkmıştı benim ne zaman geçtiğini hatırlamıyorum bile hiç dikkat etmemişim 😅