Adet günüm yaklaştı bir iki gün içinde olacağım ve sütüm her ay acayip bir şekilde azalıyor. Zaten ayarlardır emzirme mücadelesi veriyordum oğlum düzgün emmiyor şimdi az geldği için iyice sinirlenip emmiyor ağlıyor huysuz. İşin kötüsü ne yesem ne içsem sanki hiç fayda etmiyor çoğalmıyor. Bi öneriniz varmı ? Ek gıdaya başladık ama sütün yeri ayrı emmek istiyor bebeğim ama emdiği gibi ağlamaya başlıyor