zuleykha29 Merhaba bebeyim kusan bir bebek bu sebepden yan yatiriyorum. Artik 3 aylik ve yuzustu pozisyon alıb bogulmasindan korkuyorum . Anneler yardimci ola bilirmisiniz?
berecesel zuleykha29 yatınca dikkatli şekilde (yüzüne gelme nefessiz kalma risklerine karşı) yastıklarla destekleyebilirsiniz
imaddesi zuleykha29 reflü yatağında yatırın, yüz üstü en erken 4. Ayda tavsiye ediliyor. Gündüz gözünüzün önünde iken yatırın ama gece risk etmeyin derim
imaddesi zuleykha29 o kadar dönebiliyor mu maşallah 🧿🤲🏼 o kadar dönüyorsa kendini kurtarabilir diye umuyorum. Gece alarm kurup sürekli kontrol edebilirsiniz. Başka çözümü yok gibi