Buket57 çok geçmiş olsun canım.. Benimde başım ağrıyordu. Gözümün önünde birşeyler uçuşuyordu. Hiç tansiyondan şüphelenmedim. Kaynanamın tansiyonuna bakarken kendiminkine baktım. 15 16 çıkıyor büyük küçükte 9 10 çıkıyordu. Panik ataktan diye düşündüm. Sonra evimize geldik sağlık ocağında baktırdım 12/7 çıkıyordu. Eczanede 15/9 çıkıyordu. Geçen hafta kardiyolojiye gittim kalp kapağında kalınlaşma var dedi . Tansiyon olabilir ded. Holter takıldı. Biraz tansiyonum var gündüzleri. Sonucu daha göstermedim doktor yokmuş pazartesi göstrecem. Sizin eko bakıldı mı. Kalp kapağınızda kalınlaşma var mı. Bir de ilaç kullanmaya başladıktan sonra iyi geldi mi.