26 ay 19gunluk inanın yazdıklarınızın aynısıyız kızım hep benci yemek yapamıyorum iş yapamıyorum öğlen uykusu yok denecek kadar az zorla uyutuyorum uyuduğu yarım ancak yarım saat odadan çıktığım gibi uyanıyor yemek yapmaya giremiyorum Allahtan 15 yaşında kızım var o okuldan 6da geliyor ozledigi icin biraz oyalaniyor ondan sonra yine zorla yemek yapıyorum yapışık ikiz gibiyiz çekiştirip odaya götürüyor oyun oynamak için bende her gün oyuncak olarak bütün tuşlara basıyorum oyun hamuru lego boyama bul tak kinetik kum yeni aldık çok güzel oturup oynuyoruz havalar güzel hergun dışarı ya parka ya markete gidiyoruz çok iyi geliyor ama hep benimle olmak istiyor akşam olsun herkes eve gelsin diye dua ediyorum ancak 10dk oyalaniyor anni anni diye beni yanında istiyor tuvalete gideyim diyorum hayır gitme diyor:)) sizi çok iyi anlıyorum anladığım kadarıyla yalnızsınız o yüzden bukadar yoruldunuz ama biraz daha sabredin bu günler geçecek büyüyecek siz bu günleri özleyeceksiniz benden size 2 cocuk buyutmus birini buyutuyor olan 3 çocuk annesi olarak tavsiye bırakın işi gücü yavrunuzla güzel zamanlar geçirin kızmayın iş güç için ağlatmayın ağlamayın beraber uyuyun beraber oynayın beraber yiyin için böylesi 2niz içinde daha güzel bende çok yoruluyorum bunalıyorum kendime ayirabildigim hiç zamanım yok ama ilk yavrularimda yapamadığım herseyi yapmaya çalışıyorum