8 buçuk aylık bebeğim var geçen sene hamileliğimde bir kere bile hasta olmamıştım bir kere ağrı kesiciye dahi ihtiyacım olmamıştı . Normalde genel olarak herkese göre daha sık hasta olurum ama bu durum değişebiliyor da bazı seneler sadece bir iki kez hafif olurum mesela. Bu sene de aşırı sık hasta oldum sonbahar girdiğinden beri ayda iki kez olduğu bile oldu bu sene 7. ortalık hastalığım şuan ve vücudumun ağrısından iki gündür bayılmak üzereyim uyku hiç yok vitaminlerim de iyi çıkıyor çok yoruldum artık .