Buseipek1801 Sadece ara ara gelen kuru bir öksürük var ve gece o yüzden sürekli uyanıyor hiç daha önce doktora götürüp şurup yazdırmadım çözümü olan var mı ya da pastil kullanabilir mi uygun mu