Kediperest benim oğlum 20 aylık. 12. Ayindan bu yana; hamur, kinetik kum, cirt cırtlı kitaplar, Lego duplolar, daha aklıma gelmeyen bir çok şey ile hem etkinlik yapıyoruz hemde oyun oynuyoruz. Çok küçük aylardan beri bu tarz şeylere maruz bıraktığım için ayindan büyük şeyler ilede amacına uygun oynayabiliyor, yapabiliyor. Lego duplonun bir çok seti mevcut bizde ama su sıralar en çok oynadığı harfli ve rakamli olan set. Harfleri ve rakamları biliyor onları Yanyana getirerek söylüyor. Bir de magna-tiles aldım küçük bir setini eğer severse onunda büyük boyunu alacağım. Bence sizde bebeğinizin ilgisine göre bir kaç tane Lego seti alabilirsiniz 🌸