9 aylık kızımın geçen hafta süt ve yumurta alerjisi olduğunu öğrendik. Normal şartlarda diş çıkmaları başladığından beri yemeği zorla yediriyorum (1 aydır hiç kilo almamış) emzirmemiz devam etmesine rağmen mama takviyesi yapıyordum hipp günde 2 kez çok az içiyordu. Şuan aptamil pepti syneo içirmeye çalışıuorum ama asla kabul etmiyor yemekde çok az yiyor sütüm haliyle yetmiyor. Bu durumu yaşayan annelerimizden çözüm önerileri bekliyorum yaşadıklarınızı yazarsanız çok sevinirim