sevgimm35 benden direk doktor gaita testi istedi oda kakadan alınıyor kakasını yaparken sesli yapar gaz çıkarır gibi pat pat ama huysuzugu falan olmuyor şuan 3 aylk hayla aynı kaka sayısı probiyotık falan verdi işe yaramadı antibiyotık kullanması lazımmş ayı kücük diye yazmak istemedi başka doktora daha götürücem sizinki gazdan değilse eğer huysuzlugu kaka testi isteyin ilk cocugumda öyleydi ondanda direk kakadan bakılmıştı o zman 4 aylıktı antibiyotık vermişti snra düzelmişti