nehirr2 Merhaba, Ateşli bir grip sonrası, kızımda burun tıkanması ve ses kısıklığı oldu. Yakın zamanda böyle bir durum yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz? Ne yapmam lazım? Sesi düzelmezse dr a görürücem, fakat evde yapabilceğim bir şey varmıdır?
elisa2705 nehirr2 İnfluenza olmuştu kızımda ağlamaktan kusmaktan sesi kısılmıştı 1 haftaya anca geçti
lidokain nehirr2 sizce normal değil mi bu durum zamanla geçer düzelir. Oğlumda da aynısı oldu bir şey yapmadım düzeldi yani
nehirr2 elisa2705 Mervebyr KubraKaranKaya teşekkür ederim kızlar bugün ses açılmış bir şekilde uyandı. Grip ses tellerini etkiledi muhtemelen . 🤔
nehirr2 lidokain Sizce sorumda ki anormallik nedir acaba? Siz hiç bişey yapmadan düzelmiş olabilir çocuğunuz.🙄 Ben tecrübeli kişilerden fikir alıp doktora götürmeyi tercih ediyorum. Tercih meselesi tabii 🫠