hemshireanne asabilik de oluyor bedenim ağrıyor çok berbat 🤣 hasta olsam da hakkını versem diyorum ama yok olmadım hala 😂
aycoregim inşallah kuzum Allahtan benim de bişey yoktu olsaydı kafayı yerdim 🤣
Prensesannesi0910 yaaa ciddi misin keşke düşsem bedenim rahatlayacak en azından kadınlar kilo almamı karnımın çok şişmesini buna bağlıyor adet olsan düzelirsin hafiflersin diyolar hep