Minik123m Doğuştandır, farketmemişsiniz muhtemelen. Benim kızımda da var; kendimde de olduğu için çok erken farkettim. Göz doktoruna biz söyleyince o da farketti😂 Yalnız tv izlemesi çok fazla uyarana maruz kalmasına sebep oluyor. Bilişsel gelişimini olumsuz yönde etkiliyor, dikkat eksikliğine, odaklanma sorunu yaşamasına sebep olabilir. 27 aylık hiç tv izletmiyoruz, birşey kaybetmiyoruz da. Sevgiler🌼