Halime13 Bana çok mantıklı gelmedi. Ücretsiz izindeyim, böyle devam edeceğim sanırım. Maaşın yarısına değmez bence; araç yakıtı, yemek, iş için yeni kıyafetler, kreş ya da bakıcı masrafı ki ben bakıcı asla düşünmüyorum. 3 yaştan önce de kreş düşünmüyorum.