askbebegimmbenim İnfluenza olduk bana hapını 16 oğluma şurup verdiler. Ama ne kaç ml vereceğim yazıyor ne ölçek delirecegim zaten ateşi düşmüyor. 11 buçuk kg nekadar vermeliyim varmı bilgisi olan reçete var anlamıyorum doktorun yazısından 🫣
elisa2705 askbebegimmbenim Şurubun içinde şırınga var orda kg ile içini dolduracaksınız 10 kg bi tık ilerine kadar çekin geçmiş olsun o şurubu 5 gün kullanman gerekiyor
Mrcasl-1 askbebegimmbenim Kiloya göre veriliyor o şurup 11 kiloysa eğer 2.5 ml çekip verin prospektüsü de okuyabilirsiniz ama doktorlar kiloya kadar veriyor günde 2 defa içindeki ölçekle 2.5 ml çekip 5 gün verin çok geçmiş olsun
askbebegimmbenim elisa2705 çok teşekkür ederim. 10-15 kg 2.5 ml diyor eşim reçetede 5 ml yaziyor diyor ama 15 23 kg 3.75. bı yanlışlık var gibi
Mrcasl-1 askbebegimmbenim Kilosuna göre 5 ml çok fazla 19 kilo oğluma bile 3.75 kullandık biz siz kilosuna göre yani 2.5 ml verin o şekilde daha sağlıklı olacaktır
elisa2705 askbebegimmbenim Doktor bize öle tarif etti 10 kg kdar olan yere kadar çekin siz şurubu öle verin
askbebegimmbenim Mrcasl-1 çok teşekkür ederim öyle yaptım en sonunda ama çıkartti biraz içmek istemiyor tükürdü biraz inşallah fayda olur
askbebegimmbenim Mrcasl-1 banada öyle geldi. Hayır bakıyorum fazla eşimde reçetede öyle yazıyor diyor bakıyorum evet 5 mi S mi belli değil emin olmadan da vermek istemedim. 2.5 ml verdim 💐 çok teşekkür ederim
Mrcasl-1 askbebegimmbenim Tadı çok kötü maalesef çocuklar zorlanıyor içerken🥺 faydası olur inşallah 🤲
askbebegimmbenim Mrcasl-1 sormayın hemde nasıl birimiz tutuyoruz birimiz veriyoruz bı savaş çıkıyor 🫣