Doğum yapalı neredeyse 8 ay olacak 4. Aydan itibaren regl oluyorum 2 aydır da sancılı oluyor. Bana normal doğurunca geçer diyenleri tek tek görmek istiyorum şu an🫠 önceden yatabiliyordum da ağrım olunca şimdi bebeğime bile bakamayacak hale geliyorum ve bilgisi olan var mı sadece emzirirken parol mu kullanabiliyoruz?