Sukihana Bebeğim 16 aylık mutfakta yemek yaptırmıyor.. doğru düzgün hiçbir işimi halledemiyorum ya.. her gün böyleyiz.. sürekli ittiriyor ağlıyor. 
Umay-gmz Sukihana 17 aylık hala aynı, tuvalete gidiyorum beş dk ağlamaktan terliyor bende mi sorun var acaba diyorum akşama kadar tekiz evde dışarı parka çıkarız hergün, yerde oynuyor diyelim koltukta otururum yanını gösterir gel gel otur der,
anayimbenn_ Sukihana ben de aynı durumdayım. Yemek hazırlarken öğrenme kulesiyle lavabonun önüne koyuyorum o suyla oynarken çok hızlı yemek yapıyorum sonra üstü başı sırılsıklam olduğu için alıp hemen banyo yaptırıyorum. Banyoda da biraz suyla oynuyo. Su onu yorduğu için uyutuyorum ve ben de bayılıyorum o esnada 🥸
Sukihana bikahveicelimmi Ne yemek yiyonuz o zaman 😃😃 bu arada bu halimi kendim çizdim nasıl olmuş instaya atıyorum 😂
bikahveicelimmi Sukihana hahaha cok guzel cizmissin 😅 5 dk da hazirlayip firina atmalik yemekler yapiyorum veya onu mama sandalyesine koyup onune meyve dilimler koyarim o catalla yicem diye ugrasirken ben yemegi hallederim vs vs.
Sukihana birbebis_ Resmi de ben çizdim halimi anlatmak istedim artık 😂😂 geceleri boş kalabilirsem düzenli olarak analık hallerimi çiziyorum instagrama 😂😂 gündüzleri de iş yapamadığım için aç kalıyorum 😂😂😂
Sukihana Umay-gmz sen koltuğa oturabiliyorsan yine iyi bana hemen gak diyor 😂😂😂 ne yere ne koltuğa ayakta dikilcem bu arada tuvalete de benle giriyor yoksa ağlamak kıyamet tabi… bu ayrılık kaygısı bir geçsin artık çok bunaltıcı …
Sukihana bikahveicelimmi Ben de meyve veriyorum ama hemen yiyip bitiriyor halledemiyorum hemen ya 😄 şapşikler 😻 teşekkür ederim bu arada 💕🎈
nurrr126 Oğlum 15 aylık bizde aynıyız maalesef bazen çıldırasım geliyo bende hiç oturmuyorum hemen gak gak diyo ağlıyo inşallah geçici bi dönemdir
Sukihana nurrr126 ay seninki de mi gak gak diyor aynı kız benim de oğlum öyle diyor iki dk oturamıyorum :( ara ara düzeliyor ama nadiren genelde böyleyiz geçecek mi bu durum bilmiyorum uzun zamandır aynıyız…
Sukihana bikahveicelimmi her gün bir şeyler çizip atıyorum. Takip etmek ister misiiiinnn ?? 💕😃 analar çeker yükü kimsenin bilesi yokk bari analar bilsin 😂😂😂
Sukihana anayimbenn_ Bunu ben de yapıyorum aynı dediğiniz gibi üstü başı su oluyor. 😂 bir yerden bir şeye izin verirken başka bir yerden bir dünya iş çıkıyor. Bebiş büyütmek ne zormuş ya hu 😄 ben de bu sürecimi çiziyorum instagramda 😂
Sukihana anayimbenn_ Geceleri kendime vakit ayırınca çiziyorum mutlu oluyorum. İnsta ismi @mommys_art0
Sukihana anayimbenn_ [https://www.instagram.com/mommys_art0?igsh=Y3F0NWdoMm0zNzdj&utm_source=qr](https://)