Oğlum sakin bir bebekken gün geçtikte artan ağlama nöbetleri yaşıyoruz. Uykusu yok, altı temiz, karnı tok durup dururken bi anda krize giriyor morarırcasına. Sakinleştiriyorum, yarım saat bir saat kadar sonra tekrar başlıyor çok zorlanıyorum artık. Neden oluğunuda anlayamıyorum. Bu durumu yaşayan, önerisi, fikri olan var mı 🙏🏼