myprincess1 kızlar bayramlık neler aldınız fikir olsun atar mısınız resim ve liinkkkk Ben geçen çıktım alışverişe bir sürü şey aldım Aslında bayramlıkta aldım ama şuan için tam olur 2 hafta sonrasına mümkün değil olması Göz kararı almıştım 🥺
Mnli myprincess1 geçen sene bayramda böyle giydirmiştim 8 aylıktı ama o kadar minikti ki üstündeki 6 ay kolları kaç kere kıvırmışız 😂
myprincess1 ysmnbdj desenee tam bir baş arısı olacaakk çok tatlıışş 😍 ben de romper düşünüyorum Kucakta olacağı için elbise hep toplanacak ve pek bir anlamı kalmayacaak aldığımıın
ysmnbdj myprincess1 evet bide ilk çocuğum herşeye hevesim var 😂 kesinlikle elbise küçük bebek için kullanışsız ama napalim annelik işte herşeyi giysin hevesimi alayım istiyorum🥲 tulumlu yada takım olarak daha kullanışlı
cakebabe myprincess1 tulum evde vardı diğerlerini bayram için aldım 8 aylık olacak bayramda normalde 1 tane yeterdi ama benim bebem çok kusuyor hala