Merhaba kızlar 20 aylık kızım da tekrarlayan orta kılak iltihaplanması ve sıvı var ocak ayının 15 inden beri üst solunum yoluyla birlikte tekrarlıyor ve sıvı birikiyor bir kaç doktora götürdüm ve tüp takılabilir dendi ama baska doktora girtiğimizde şans verelim önümüz yaz dendi böyle bişey yaşayan var mı gerçekten yaz gelince bitecek mi bu