kuzeygrm severek evlendik güzel giden evliliğimizde aile büyüğümün darbesi bizi derinden sarstı boşanma aşamasına geldik, ancak bi şekilde kurtardık , kolay sevmedim kolay gelmedik bu zamana diye. Çok şükür hayatım yolunda evim arabam her şeyim istediğim gibi, 2 evladım var sağlıklılar daha ne olsun dimi. Ancak o kadar sıkıntı stres üzerine mallaştım eskisi gibi zevk almasamda yaşıyorum işte