Kızım 5 aylık . Uyku esnasında çok yapıyor . Dalmaya çalışırken . Google a yazınca otizm belirtisi diyor ama bence uykum var deme şekli . Dalmaya çalışıyor yani . Bi arkadaşın bebeği de aynısını yapıyor çünkü . Bir videoda da bir dr çocuklar belli dönemlerde belli hareketlere takar sonra unutur demişti . Başka tedirgin eden bir şeyi yoksa endişe etmeyin